Наказ Про використання дистанційної технології навчання в Гощанській районній гімназії

НАКАЗ

 

12 березня 2020 року                     смт Гоща                      № 18-АГ

 

Про використання дистанційної технології навчання

для організації освітнього процесу в Гощанській районній гімназії

 

Відповідно до Положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 25.04.2013  № 466, постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», листа Міністерства освіти і науки №1/9-154 від 11 березня 2020 року:

 

НАКАЗУЮ

 

  1. Запровадити для учнів усіх класів гімназії дистанційне навчання з 12.03.2020 р. по 03.04.2020 р.
  2. Педагогічним працівникам:
    • Використовувати технологію дистанційного навчання при проведенні занять через мережу Інтернет під час карантину.
    • Дистанційне навчання в усіх класах організувати відповідно до робочих навчальних планів гімназії.
    • Для організації дистанційного навчання учнів гімназії використовувати соціальну систему освіти України «Нові знання» (nz.ua).
    • Освітній процес за дистанційною технологією навчання здійснювати у таких формах: самостійна робота; навчальні заняття; контрольні заходи.
    • Забезпечити передачу відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації, отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних занять, що проводяться дистанційно, у синхронному або асинхронному режимі.
    • Для забезпечення дистанційного навчання використовувати вебресурси навчальних дисциплін, попередньо опрацювавши відповідні методичні рекомендації (Додаток 1) щодо використання вебресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо:
      • документи планування навчального процесу (навчальні програми, навчально-тематичні плани, розклади занять);
      • відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо;
      • мультимедійні лекційні матеріали;
      • термінологічні словники;
      • практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
      • віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
      • віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх використання;
      • пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів, тестування із автоматизованою перевіркою результатів, тестування із перевіркою вчителем;
      • ділові ігри із методичними рекомендаціями щодо їх використання;
      • електронні бібліотеки чи посилання на них;
      • бібліографії;
      • дистанційний курс, що об’єднує зазначені вище вебресурси навчальної дисципліни (програми) єдиним педагогічним сценарієм;
      • інші ресурси навчального призначення.
  1. Заступнику директора гімназії Хрипі М.В. здійснювати контроль за виконанням навчальних програм у період призупинення освітнього процесу та організацією дистанційного навчання.
  2. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор гімназії                                              В. Скоцик

 

 

 

Додаток 1

 

1.Добірка YouTube-каналів про науку та відкриття українською мовою.

https://naurok.com.ua/post/top-7-piznavalnih-youtube-kanaliv?fbclid=IwAR0_n0DMRTy3EGHLpZnifYh-erxdcD7NypcmmK8piCe0MpUOs1fILM-d05U

  1. 2. YouTube-канали для 2-11 класів з усіх предметів.

https://www.youtube.com/playlist?list=PL5vqV-t0Um0ThvwVrp_Jr5fHE_OPGrz3C&fbclid=

IwAR0yCuLLvr9On6w7Le5BxucXHkmMhMe0HsbuRjEXN1Iy5Vy6ljAAf6iEqjE&app=desktop

  1. Відеоуроки з української мови та літератури + історія України .

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons

  1. Каталог електронних освітніх ресурсів (усі шкільні предмети)
    Сайт містить розробки презентацій, відео та конспектів до уроків, що створюють педагоги столиці під час навчання на курсах підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освітиКиївського університету імені Бориса Грінченка.

http://urok.ippo.kubg.edu.ua/

  1. Інтернет-ресурс «Нова школа» дає безкоштовний доступ до різноманітних навчальних відеороликів зі шкільних предметів для 1-11 класів.

http://video.novashkola.ua/?fbclid=IwAR2HL9HHhoE7BPoJPAAQ_ECmN7X3sa9iSLQtB46m1tMaT0_ehImJlVceZng

  1. Безкоштовний сервіс онлайн-тестів «На Урок».

Кожному зареєстрованому користувачу сайту «На Урок» доступна можливість створення необмеженої кількості онлайн-тестів. В особистому кабінеті вчителя є окремий розділ, присвячений онлайн-тестам. Створюйте завдання, працюйте з чернетками тестів.

Створити тест можна за посиланням: https://naurok.com.ua/test/create 

Відеоінструкції для створення тестів та роботи з ними: https://www.youtube.com/watch?v=MtQHZTwuoHg&list=PL84BeAGplb_TnM0cObkJi_Du5yGnuBmlV 

  1. Онлайн-тренажер з української мови.

WebPen.com.ua.

  1. Система готових вправ з різних предметів та з можливістю автоматичної перевірки системою. 

learningapps.org.

Це система готових вправ з різних предметів, та ще й з можливістю автоматичної перевірки системою. А ще вчитель може створити свої вправи за допомогою цієї платформи, якщо готових йому не вистачило. Працювати з платформою треба за тим самим принципом, що й з іншими — відправити посилання дітям. Вчитель створює папку класу, заливає туди вправи — вже наявні там чи створені ним. І може моніторити виконання цих вправ.

  1. Безкоштовний тестовий сервіс для контролю й перевірки знань онлайн ClassTime. Учитель може використати 9 абсолютно різних і нестандартних типів запитань. Є відкриті запитання, запитання на встановлення відповідності, можливість дати розгорнуту відповідь на запитання. На закріплення знань учням можна давати контрольний тест через цю платформу.

Через цей же сервіс можна створити опитування, дати до нього доступ дітям. У такому разі школярі спершу мають переглянути відеолекцію, а потім одразу дати відповіді на запитання, щоб закріпити побачене й почуте.

 

  1. Онлайн-платформаGIOS  на час карантину до 3 квітня надає безкоштовний доступ до всіх онлайн-курсів з математики з 5-го по 9-й клас для всіх учителів й учнів.
  2. Електронна освітня платформа «МійКлас» пропонує широкий спектр матеріалів — завдання, теорія та тести зі шкільних предметів. Кожне завдання має кроки розв’язання, таким чином учень може самостійно вивчати предмет і вчитися на своїх помилках.

https://miyklas.com.ua/p?fbclid=IwAR3j9Zv_TK2b6015HGE8AnyYCX5AvPwEH7wyYd_wPmsjn7L25kleAihLQnw

  1. Платформа для повноцінної спільної роботи з групою: Google classroomhttps://classroom.google.com та є Мобільний застосунок (безкоштовне середовище для організації та проведення онлайн уроків) . Вебінар щодо організації роботи – https://www.youtube.com/watch?v=AmEANAa8MsE 12. Безкоштовні онлайн-платформи для самоосвіти із системними курсами (потрібна індивідуальна реєстрація):
  • EdEra – https://www.ed-era.com/
  • iLearn – https://ilearn.org.ua/ (Гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО, предмети)
  • Prometheus (випускні класи) – https://prometheus.org.ua/ (можна також скачати мобільний застосунок та працювати офлайн)
  • ВУМ (випускні класи) – https://vumonline.ua/ – тут вже не предмети, а прикладні знання, хоча є дещо, що можна комбінувати з деякими предметами.
  1. Тематичні інструменти для спільної роботи:
  • Опитування та залучення групи до роботи –https://www.mentimeter.com/ https://get.plickers.com/ https://www.quizalize.com/ https://nearpod.com/ https://kahoot.com/ (провести контрольні роботи, зрізи знань, тести й оцінювання в ігровій формі)
  • https://onlinetestpad.com/ua – конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань та сотні готових матеріалів
  • https://learningapps.org/ – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань
  • Організувати клас в працюючу спільноту з елементами гейміфікації – https://www.classdojo.com/uk-ua/
  • https://www.edmodo.com/- освітній сайт на зразок усічененої соціальної мережі за типом Facebook, яка дозволяє спілкуватися вчителям та учням, об’єднавшись навколо процесу навчання.
  • https://grockit.com/об’єднує учнів під час навчання, що проходить курсами на цьому великому соціальному сайті.
  • Google-документи для спільної роботи
  1. Дистанційні курси сайту«Інформатика –  ДистОсвіта»:
  • навчальні матеріали: презентації, статті, уроки, посилання та відео-ролики відповідно до теми заняття;
  • інтерактивні завдання, вправи та тренажери – ними можна скористатись як для класної, так і самостійної чи домашньої роботи;
  • практичні роботи із можливістю перевірки та коментування вчителем; переважна більшість практичних робіт містить різнорівневі та творчі завдання;
  • онлайн-тестування з миттєвою перевіркою (тести містять запитання різних типів та мультимедійні об’єкти, вимагаючи не механічного відтворення, а креативного застосування знань).

https://dystosvita.gnomio.com/

  1. Уроки з Історії України (дистанційна форма)

https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/blog-post_12.html

  1. Добірка кращих ресурсів для вивчення математики та фізики:

https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/10.html

 

  1. З 16.03 телеканал «Київ» дві години ефірного часу відводитиме для проведення телеуроків. В ефір виходитимуть чотири уроки з різних предметів тривалістю 30 хвилин. Вони будуть спрямовані для учнів випускних 9-х та 11-х класів.

 

Коментарі і розміщення посилань заборонено.

Комментарі закрито.