Перейти до контенту

Прості ідеї для цікавих уроків

Цікаві уроки: прості прийоми

Отримати увагу учнів, не втратити її, захопити темою — мрія вчителя на уроці. І ось як її досягнути.

✅Ідея 1: Інтрига

На початку уроку вчитель дає загадку (дивовижний факт), відгадка до якої буде відкрита на уроці за роботою над новим матеріалом.

⭐️Наприклад, урок фізики чи хімії. Вчитель починає урок: «Селянин побудував величезний дерев’яний будинок. Потім обставив його дерев’яними меблями, потім облив його бензином і підпалив при великому скупченні народу. В результаті цього дійства він значно розбагатів … До кінця сьогоднішнього уроку ви спробуєте здогадатися — що ж все-таки відбулося?».

????Відповідь: селянин винайшов протипожежний розчин. Просочене їм дерево ставало негорючим. Погодьтеся, що такий анонс теми більш ефективний, ніж традиційне оголошення: «Горіння і управління його інтенсивністю».

✅Ідея 2: Приваблива мета

Перед учнями ставиться проста, зрозуміла і приваблива для них мета, досягаючи якої вони виконують дії, які планує вчитель. На початку уроку запитайте щось на тему уроку, але з точки зору побуту та реального життя. Так діти почнуть аналізувати тему в контексті життя, а отже почнуть включатися в урок!????

⭐️Наприклад, урок фізики. Мета вчителя — показати серію експериментів з оптики. Перед учнями ставиться інша мета — пояснити оптичні ілюзії та показати у побуті як працюють закони оптики.

✅Ідея 3: «Дивинка»

Вчитель має знайти такий кут зору, при якому навіть буденне стає дивовижним!

⭐️Наприклад, біологія. Вчитель розповідає: «Вам відомо, що сова харчується мишами-зерноїдки. Вага сови близько 250 грам. Як ви думаєте, скільки зерна вона здатна зберегти за своє життя?». Учні припускають, що це від 10 до 100 кг. Ось тут вчитель говорить, що за все своє життя (сова живе близько 50 років) вона здатна зберегти 50 тонн зерна!